Máte otázky?

Možno ich tu nájdete…

Ak ste nenašli, len mi napíšte. Rada vám na čokoľvek odpoviem.

u

Ako prebieha komunikácia?

Zvyčajne komunikujem cez email a nebudem popierať, že mi to takto úplne vyhovuje.

Na email si nájdem čas kedy potrebujem a nemusím odpovedať hneď. Lepšie si tak premyslím všetky podrobnosti a pravdupovediac, z telefonátov som trochu vystrašená 😀 Verím ale, že to jedného dňa prejde.

V prípade, že máte toho veľa čo mi povedať a nechcete písať dlhé emaily, tak sa môžme spojiť cez Skype alebo sa stretnúť osobne v Košiciach.

u

Ako presne je to s platením za túto službu?

Na začiatku našej spolupráce si od vás vypýtam fakturačné údaje a vystavím vám zálohovú faktúru na 50% z celkovej sumy.

Poznámka: Ako freelancer si musím pýtať časť peňazí vopred. Viem, že vy ste férový človek, ale existujú aj podvodníci, ktorým ide len o to, aby niekoho využili. 50% vopred týchto ľudí jednoducho odradí. Po zaplatení zálohovej faktúry začnem pracovať na vašom webe. Počas prác s vami priebežne komunikujem. Dosť na to, aby som sa uistil o vašej spokojnosti, ale nie toľko, aby vás to otravovalo.

Keď bude všetko hotové a vy mi poviete, že ste plne spokojný, vystavím vám ostrú faktúru, z ktorej sa odpočíta to, čo ste už zaplatili.

Doplatíte mi zvyšok dohodnutej ceny a obaja budeme spokojní a vysmiati 🙂

u

Čo ak potrebujem na webe niečo špeciálne (čo nie je zahrnuté v cene)?

Stačí ak mi dáte vedieť a v pripáde, že to bude niečo čo zvládnem, moja hodinová sadzba na hodinu je 20€ alebo podľa dohody.

V prípade, že by to bolo niečo, čo sama nezvládnem, aspoň vám odporúčim niekoho, kto sa do veci vyzná a nemá šialený cenník.

u

Ako je to s doménou a hostingom?

Tou prvou a najjednoduchšou možnosťou je, že sa o všetko postarám ja. Hosting s doménou stoja okolo 50€ ročne, takže ak nemáte vlastnú doménu a hosting a chcete, aby som ich kúpil namiesto vás, k cene služby vám pripočítam 50€.

V tejto cene máte doménu (15€ / rok) a priestor až do výšky 10 GB (ktorý by vás pri samostatnej objednávke stál 47€ za rok). Raz za 12 mesiacov vám pošlem faktúru na 50€ a sme vyrovnaní.

Poznámka: Vo veľmi nepravdepodobnom prípade, že by ste sa po roku rozhodli na stránku vykašlať, vám v tom nebudem brániť. Samozrejme, nemusíte mi platiť žiadny ďalší poplatok za doménu a hosting.

Druhá možnosť je tá, že si doménu s webhostingom kúpite sami a mne len poskytnete údaje. Osobne vám odporúčam prvú možnosť, keďže nemusíte vôbec nič nastavovať a bude to pre vás jednoduchšie.

Ako bude prebiehať naša spolupráca?

Začíname

Budete mať záujem o web a napíšete mi o tom, čo potrebujete, niečo o vašom webe a možno nejaké otázky, ktoré vás trápia.

01

Spätne vás kontaktujem

Ja vám do dvoch dní odpíšem a odpoviem na vaše otázky
+sa vás určite tiež na niečo spýtam

02

T

Zisťovanie podrobností o stránke

Na email vám pošlem úvodný formulár s otázkami vďaka ktorému si obaja/obe ušetríme veľa času a niekoľko vymenených emailov.

03

Začíname

Budete mať záujem o web a napíšete mi
+ položíte zopár otázok, ktoré vás trápia.

01

Spätne vás kontaktujem

Ja vám do dvoch dní odpíšem a odpoviem na vaše otázky
+sa vás určite tiež na niečo spýtam

02

T

Zisťovanie podrobností o stránke

Na email vám pošlem úvodný formulár s otázkami vďaka ktorému si obaja/obe ušetríme veľa času a niekoľko vymenených emailov.

03

Začíname spoluprácu

Po vyplnení formulára sa vás možno na niečo ešte opýtam a poviem vám cenovú ponuku. Ak s ňou budete súhlasiť, tak sa môžeme pustiť do spolupráce.

04

Uhradenie zálohovej faktúry

Ak sa rozhodnete spraviť stránku u nás, vypýtam si od vás fakturačné údaje a vystavím vám zálohovú faktúru na 50% z celkovej sumy (prečo to tak je si môžete prečítať vyššie v otázke o platení).

05

Nastavovanie stránky

Po uhradení sa pustím do kúpy hostingu a domény (ak to je potrebné) alebo mi pošlete prísup k vášmu webu a ja spravím do týždňa všetky potrebné veci vo WordPresse. Teda prejdem všetkými nastaveniami aby na stránke všetko na 100% fungovalo.

06

Začíname spoluprácu

Po vyplnení formulára sa vás možno na niečo ešte opýtam a poviem vám cenovú ponuku. Ak s ňou budete súhlasiť, tak sa môžeme pustiť do spolupráce.

04

Uhradenie zálohovej faktúry

Ak sa rozhodnete spraviť stránku u nás, vypýtam si od vás fakturačné údaje a vystavím vám zálohovú faktúru na 50% z celkovej sumy (prečo to tak je si môžete prečítať vyššie v otázke o platení).

05

Nastavovanie stránky

Po uhradení sa pustím do kúpy hostingu a domény (ak to je potrebné) alebo mi pošlete prísup k vášmu webu a ja spravím do týždňa všetky potrebné veci vo WordPresse. Teda prejdem všetkými nastaveniami aby na stránke všetko na 100% fungovalo.

06

Dizajnovanie hlavnej stránky

Do cca týždňa, vám pošlem predbežne nadizajnovanú stránku. Vy mi skomentujete čo sa vám páči, čo zmeniť, vymazať, pridať…Ak sa nám bude návrh stránky páčiť tam doladíme potrebné veci, aby všetko vyzeralo a fungovalo skvele.

07

Y

Vedľajšie podstránky

Až bude hlavná stránka hotová, prejdeme k ostatným podstránkam. Opäť mi skomentujete čo sa vám páči, čo pridať alebo dať preč a tým sa dostaneme do konečnej fázy.

08

R

Koniec spolupráce

Ak bude všetko vyzerať ako má a vy budete maximálne spokojný/á, vystavím vám ostrú faktúru z ktorej sa odráta suma, ktorú ste zaplatili na začiatku.

09

Dizajnovanie hlavnej stránky

Do cca týždňa, vám pošlem predbežne nadizajnovanú stránku. Vy mi skomentujete čo sa vám páči, čo zmeniť, vymazať, pridať…Ak sa nám bude návrh stránky páčiť tam doladíme potrebné veci, aby všetko vyzeralo a fungovalo skvele.

07

Y

Vedľajšie podstránky

Až bude hlavná stránka hotová, prejdeme k ostatným podstránkam. Opäť mi skomentujete čo sa vám páči, čo pridať alebo dať preč a tým sa dostaneme do konečnej fázy.

08

R

Koniec spolupráce

Ak bude všetko vyzerať ako má a vy budete maximálne spokojný/á, vystavím vám ostrú faktúru z ktorej sa odráta suma, ktorú ste zaplatili na začiatku.

09